Hektiskt värre...

Sista dagen på den här veckan.... sista dagen INNAN mässan i Leksand kör igång.... PHU! Gissa om jag haft mycket att göra? (ja, det finns fortfarande att göra så här i elfte timmen.... )  

Det ska bli så roligt med mässa igen, men naturligtvis är det extra mycket arbete när man ska fixa allt runtomkring oxå. I vanliga fall åker man ju bara iväg till mässan och tar hand om sitt eget. :-)  Som tur är har jag flera vänliga själar som ställer upp och hjälper mig - utan dessa hade det aldrig fungerat! (TACK ifall ni läser!!)

Nu blir det nog inget mer bloggande förrän nästa vecka när jag landat igen efter mässan misstänker jag. Lär sitta som en stucken ballong i nått hörn och bara flämta gissar jag! ;-DD  Fast då gäller det att ladda om och börja göra klart i Ladugården istället... har några veckor på mig då det mesta behöver fixas. Även här har jag god hjälp så klart - snickeriarbeten är inte direkt något för mig... fniss...  men måla det kan jag, och det är lite målning kvar fortfarande.
Ska skaka fram några färska bilder lite senare.



Du kommer väl till Papperskraft i Leksand i helgen?
info:
www.papperskraft.se

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var en superbra, trevlig och härlig mässa Lisa! Har gått och myst i 2 dagar. =))) Att jag kommer tillbaka nästa år är lika säkert som att jorden är rund. :D Tack för en trevlig helg!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback