Roliga tips haglar över mig!

Jösses, vet inte vad det är för "roliga tips-dag" idag... fniss...

Först kommer Ingrid och kommenterar och länkar till den här underbara virkade prylen - där faktiskt basen är gjord med hjälp av en prickstämpel från InkyWings! (skojsigt!) 
Det är Kortmanitove i Norge som gjort detta!


Sen är jag och bloggsurfar och hittar det här bra tipset hos Hattifnatt... som är ett tips på hur man gör rosor av Prima-blommor. Tipset finns på Scrapping.no 's forum!   (man får rulla ner lite på sidan för att se)

Undra vad som kommer här näst?  Har du nått skojsigt pysseltips att dela med dig av?

Själv har jag precis pratat med min faster för att kolla om det finns nått garn som är kvar efter farmor. Det fanns en del.... fniss... så jag ska försöka åka förbi i morgon eller nån gång under veckan och se om det kan vara nått skoj och användbart. :-)

Kommentarer
Postat av: Milo

Jadu... jag minns när vi satt uppe i mormors och morfars hus och virkade och grejade med garner...

Postat av: Aud

Gode tips er aslltid gøy å få med seg! =D

Ser ut som linken til KortmaniToves hekleoppskrift ikke funker, her er en link, håper denne funker: 01.html" rel="nofollow">http://kortmanitove.blogspot.com/2008/04/hekleoppskrift-og-trinn-for-trinn01.html

2008-06-17 @ 23:11:41
URL: http://audsn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback