RAP!

Urk - undra hur mycket smörgåstårta man kan stampa ner egentligen? ;-DD
Nån som bor i närheten och är sugen på smörgåstårta? Det finns GOTT om det kan jag säga... fniss... det lär ju liksom antagligen förtäras senast under morgondagen för att hålla en hyfsad ätbar standard gissar jag.
Blev för all del lite vanlig tårta över oxå (gjorde gräddtårta till barnen) så det finns som alternativ ifall nån hellre vill sleva i sig det. ;-)

Eftermiddagen gick som sagt i fikats tecken och det blev alldeles lagom utspritt med folk som kom på eftermiddagen. Kors i taket lyckades inte alla pricka in samma timme som annars är vanligt när man säger att dom kan komma lite när dom vill. ;-)

Är lite pysselsugen men har inte riktigt landat efter städning och förberedelser inför gubbens "fylledag" men det kanske kan bli en stund i morgon om man har lite tur. Vill scrappa nån sida till CC på Scrappiz om det går.



Föresten har jag slutfört ett uppdrag!!! Japp, nu är ääääntligen alla scrapsidor insatta i pärmar, i ordning (!) och dessutom placerade i bokhyllan. Tänkte jag skulle ha tagit ett kort ju för att visa, men det har jag glömt. Får gå och göra det och uppdatera med kortet lite senare. ;-)
UPPDATERAT - här är fotot!

image742

Hoppsan så prydligt va? (jämfört med högarna på golvet alltså...)  Det står även 5-6 album i en annan
hylla som inte får plats här. (några är för höga som hör till det året *2002*)  Gaaanska många album
blir det ju så klart.... men järnspikar vad roligt det är och vad uppskattat det är!!



Fortsatt GLAD PÅSK och hoppas ni hunnit käka både ägg och godis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jag inte legat fortfarande hade jag kommit på stört. Smörgåstårta och pyssel borde ju gå finfint ihop;-)

MEn ligger fortfarande och har inte minst lust till något inte ens att pyssla, så då måste jag ju som Håkan sa vara riktigt sjuk:-)
Kram

2008-03-24 @ 10:04:10
Postat av: Anette

Ja ujuj, godis har det blivit mycket av. Nästan FÖR mycket. Känns som om jag ätit ett helt års förbrukning av godis denna helg. Men som mamma brukar säga; "man lever ju bara en gång och då ska man leva gott".

Ha en fortsatt trevlig vecka.
Kram Anette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback