Fotat i hästhagen.

Hade med mig kameran häromkvällen när jag var till hästarna.... blev några riktigt härliga bilder.
Spana in den här urtidshästen!!!



Den här skäggiga damen (japp det är ett sto!) är faktiskt mamma till min älsklingspudding till häst. Skima heter hon och är i den klädsamma åldern av 19 år. :-)

Klicka på minibilden här för att se orginalet:
 Visst är hon bara för härlig!!

Sen fångade jag den här högdräktiga skönheten oxå.


Lite redigerat foto här oxå för att få lite mysig stämning. Det här är Kedla och hon beräknas föla om ett par veckor ungefär. Ska bli så spännande att se vad det tittar ut för liten krabat. :-)

Måste försöka ha med mig kameran lite oftare. Gäller bara att det är bra väder eftersom det inte är nån höjdare att ha en kamera ute i regnvädret. (har någon några tips om man gärna vill fota i regn - hur skyddar man sin kamera?)


Visst ja, ett foto på ladugården kanske kan hänga med här oxå... ;-)

 
Nu är det klart med golvet över krubban. Där uppe ska jag ha en lång arbetsbänk sedan. Blir ju kanoners det här! Mot väggen ser ni X antal brädor... det är fortsättningen på taket... PHU! Återstår att måla dom 2 ggr och sen ska dom upp så taket blir helt och fint. Tror bestämt det blir till att dra på målarkläder i morgon för undertecknad.




Kommentarer
Postat av: Lilo

Har du så där fina hästar måste du fota mycket mer tycker jag!!! Och när blir det bilder på fåglarna?? Mango och Molly hoppar upp och ner otåligt och vill se foton nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback