Foton i långa rader...

Nu då ska vi se om jag hittar på allt jag trixat med. :-)

   Mellan knopp och blomning...

   I full blom.

  
Fjärilar vi såg på vår sjöbottenpromenad. :-) 

   Gult är inte såååå fult ändå! :-) 

 
Små rosor på sjöbotten...

  Det var fullt av "bäär" där ute på sjöbotten nu! :-)

 
Och sist... och kanske minst (?) blir lilla fölbäbisen - här på kortet ca ½ dygn gammal! Är hon inte bedårande så säg?

Det var dagens (eller rättare sagt kvällens!) fotokavalkad det. :-)  Det är helt klart en njutning att gå ut och fota den här tiden på året. Nästa projekt blir att fota ett par nya LO oxå. Det glömde jag som vanligt bort innan jag laddade ur kameran och nu orkar jag inte fixa med det ytterligare en gång. Tar lite tid att redigera fotona så dom gör sig här på bloggen i lagom stor skala jussom!


Dagens guldkorn:  Lagom varmt ute, vi grillade till kvällsmat.
Dagens pestråtta: Jag har en tupp (eller tre) i halsen... hosta-hosta-hacka.... jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Chruss

Underbara foton Lisa!

Att nått så irriterande som en maskros faktiskt...är ganska fin ändå?

O lilla fölet! Sicken raring!!! Komsikomsi till Eskilstuna ;.D

Postat av: sussilull

Men åhhhh så sött fölet var!! "lyllo" dej... :-)

2008-06-02 @ 12:26:34
URL: http://www.sussilull.bloggagratis.se
Postat av: Monica O

Superfina foton Lisa. Visst är det kul att vara ute och fotografera. Känner att man vill vara ute hela tiden och lära sig kameran.

Fölet är ju helt bedårande.



Monica

2008-06-08 @ 11:09:12
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback