Frostiga bilder

Pluggade in kameran i "fel" dator ändå så jag fick ut dom där himla frostbilderna nån gång. ;-DD











Nu är frosten förbi och den här snön smält. Vi fick ett tunt lager snö i morse igen, men det smälte bort under dagen så nu är det bart överallt (och mörkt) igen. :-(

Igår kväll när jag åkte hem från fotomötet i Rättvik så körde jag saaaakta förbi åkern där vi såg vildsvinen i söndags för att se om dom var där nu med.... såg dom inte först så jag trodde inte dom var där, men så precis när jag var bredvid åkern upptäckte jag dom precis bredvid vägen! Stannade till och backade tillbaka och dom sprang bara iväg en liten bit. Tänkte jag skulle ha hunnit spana in dom lite bättre, men då upptäckte jag en bil som närmade sig bakifrån så jag åkte vidare istället... Typiskt! Hade varit skoj att åka upp dit med en rejäl strålkastare så man kunde lysa ut på åkern när man kommer - då kanske man kunde se dom lite bättre! (om man nu törs... fniss...)

Inget mer pysslat sen sist heller.... har inte haft tid, det har varit full rulle mest hela tiden. ;-)

Kommentarer
Postat av: Jaana

Jag blir så avundsjuk...Vackert och mysigt med kyla, istället för vårat blask !



Kram Jaana

Postat av: carina

Men herre gud VILKA underbara foto....att få bo såååå LYCKOSssss

2008-11-14 @ 19:31:24
Postat av: Kristina

ÅHHHH vilka underbara foton...vi har minsann + 10 grader...Bor helt klar på fel sida av landet...!

ps.jag mailar dej Lisa har en stämpel fråga♥

2008-11-15 @ 22:36:30
URL: http://selhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback