Jag ska få en BIL!!

Och jag är GRYMT impad av den.... en LASTBIL dessutom!!!
Tungan hänger långt utanför munnen och värre lär det bli när jag väl får hem den. ;-DD



Vill du se bilen och läsa hela "storyn" och kanske lära dig hur du gör en egen?
Spring då in till InkyWings blogg och spana in Mayas underbara julkalender!!
http://inkywings.blogg.se

Idag har jag oxå promenerat!
Hela 5km i värsta blåsvädret. Ibland tog det i så rejält att vi knappt kunde prata med varandra och vi kom ingenstans. PHU!! Hade stegräknaren på mig och inkluderat hästmatning/vattning så blev det hela 7500 steg ikväll. Inte illa pinkat. Får nog ta och promenera lite oftare tror jag bestämt.

Idag har det varit plusgrader - närmare bestämt runt 7 stycken hela dagen. Det kombinerat med den läckra (not) blåsten har gjort att snön snart är ett minne blott. Kvar är lite is att halka runt i, men fortsätter det vara milt i natt med blåst så är nog det åtgärdat oxå misstänker jag. (skönt)

Nu ska jag ta mig in och räkna lite röster till Stämpelstafetten!

Kommentarer
Postat av: Cicci/Trollmor

Wow! Så fin!

Postat av: Sofia/Jozie

Wow ,vilken läcker adventskalender! Måste såklart in och se hur man gör en sådan! Snön är nästan borta här också. känns så onödigt med alla decimetrar som föll, om de ändå ska försvinna någon dag senare.

2008-11-28 @ 13:21:55
URL: http://sofiascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback