Pyssling

Inte pyssling som i liten utan pyssling som i Dalapyssling! :-)
Det är vad jag ska ägna mig åt i helgen. YES!! Ska bli så härligt att få komma iväg och BARA få sitta och pyssla. Inga måsten och inga krav från andra håll.

Och eftersom jag ändå är uppbokad hela helgen så blir det dubbelbokning. När jag ändå är borta menar jag.... HAHA! Vi har 20-års träff från 9an på lördag kväll. *GULP med stora ögon* Fatta - 20 ÅR!!!! Helt sjukt. Tror inte det är så jättemånga anmälda tyvärr, men nästan hälften av dom i "vår" klass tror jag ändå. Hoppas det kommer nån iallafall som man inte hunnit se på dessa 20 år - jag tror faktiskt det. Spännande! God mat väntar iallafall enl. menyn. (som jag inte ens kommer ihåg nu.)

Så nästa vecka kanske jag ÄNTLIGEN har nått pyssligt att visa upp här i bloggen igen. Har blivit många foton och annat nu ett tag känner jag. Inspirationen har inte varit på topp tyvärr.

Nu ska jag ta och avsluta mitt arbete och påbörja min fritid... fniss... och plocka ihop det jag ska ha med mig i helgen. Lär ju bli ett och annat misstänker jag.

Kommentarer
Postat av: Sofia/Jozie

Åh, så himla roligt det ska bli! Här vräker det ner snö, men jag hoppas att det går bra att köra imorgon. Åker från gävle vid 7-tiden. :)

Postat av: Maya

Hei Lisa :)



Har noe til deg i bloggen min ;)

Klemmer fra Maya!

2008-11-24 @ 08:48:06
URL: http://mayas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback