Ja se det....

SNÖAR!!!!

Jajjemen.... vinterns första snö - idag den 29 oktober 2008.
(iallafall här i Rälta)

Vet inte om man ska skratta eller gråta....eller vara lycklig över att det antagligen blir ljusare ute med lite vitt på backen. Fast jag misstänker att det kanske inte ligger kvar så himla länge. En tröst är dock att dottern kan fylla år i lugn och ro nu - vi brukar säga att hon fyller år när löven ramlat av och snön kommer....  Vi lyckades i år igen att prata sanning. ;-D

God Jul på er där ute! :-)

KORS vad oaktuellt mitt foto här ovanför känns helt plötsligt. Dags att styla om bloggen tror jag!

Kommentarer
Postat av: Stamparina

HAHA, riktigt "Dalarna-väder" med andra ord! Jag minns nog de höra snövallarna när vi besökte er på nyår ett år! Det inträffar här i Småland också ibland, men det var ner förr det! :-/

Kram

/Stamparina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback