Ytterligare en mässa avklarad.

Skoj som vanligt men oxå massor av jobb, men jag ska inte klaga - jag har haft ett helt gäng med toppentjejer omkring mig som hjälpt till och gjort jobbet mer än underbart roligt! (tack! - ni vet vilka ni är)

Att få en helg på hotell är inte heller helt fel. ;-DD (bara att bli serverad frukost - fatta!! hehe)

Tog inte så många foton denna gången, bara några på InkyWings egen monter, men jag gissar att ni kommer säkert hitta flera på nätet framöver! ;-) Har du inte allt för långt till Karlstad så rekommenderar jag VARMT att boka in nästa års mässa ifall du missade denna. En toppenmässa med underbar stämning.

Det har inte blivit speciellt mycket (läs: inget alls) pysslande den sista tiden. Två mässor under oktober månad och alla dess förberedelser och efterdyningar tar sin tid. Familjen kräver sitt och dom fyrbenta sitt.... och det är ju så det är emellanåt. Tid och inspiration dyker upp tids nog så jag tar det med ro.

Nu vidare mot egen säng.... garanterat skönast när allt kommer omkring! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback