Buzzat Kycklingfärs!

Vet ni - jag har fått testa kycklingfärs från Kronfågel via Buzzador. ;-)
Det kom i en liten kyllåda på den sista dagen dom rekommenderade att man använde det typ. (eftersom det är en kylvara som inte skall stå för länge utan kyla.... den var skickad med frysklampar i fryst tillstånd, men givetvis tinar den lite under transport.) Nåja, 3 paket @ 400gr skickades ut och jag gallopperade in till svärisarna med ett paket (hon skulle testa att göra kött kycklingbullar av sin färs.

Själv funderade jag ett slag men så gjorde jag det lite enkelt för mig - jag bytte bara ut köttfärsen från kvällens taco-gratäng och tog kycklingfärsen istället!!  Fräste på färsen, blandade i krossade tomater och taco-kryddor. Hällde över färsen i en form där jag först brett ut creme fraishe och philadelphiaost i botten. På med ett lager ost och in i ugnen ca 20 minuter tills osten har fått fin färg.  Serverade detta med grönsaker och Nachips.  Smaskigt värre. Ungarna gav det betyget 5 av 5 så det gick tydligen hem! :-)  Helt perfekt med ett alternativ till nöt eller fläsk-kött ifall nu nån är besvärad av att äta det. Kyckligen gjorde sig riktigt bra i tacosammanhang kunde jag konstatera!

Vill du bli buzzador och få chansen att testa och utvärdera produkter?
Följ då denna länk så får jag lite "credit" för att jag tipsade. ;-)
https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=ELKN    

Verkar dom det kan ta lite tid ibland innan man får erbjudanden, men håll ut! Passa på att försöka värva andra och på så vis få ihop lite poäng - ju fler poäng du samlar desto fler erbjudanden dyker det upp..... ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena/Hönan

HAr reggat mig nu;-)



Nu bara väntar jag :-)

Postat av: VeronikaP

Jag har registrerat mig där för ett tag sedan, efter en länk här hos dig. Du borde få poäng efter mina Buzzningar om jag kommer ihåg rätt... :-)

Kycklingfärsen fick även jag testa!

2008-09-27 @ 17:30:52
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: Cicci/Trollmor

Mmmm...den där tacogratängen lät god! Den måste nog testas!

2008-09-28 @ 21:30:52
URL: http://trollmorsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback