Frostig morgon

Ingen återvändo.... i morse var det runt 3 minusgrader när vi klev upp... brrrr!
Riktig frostnatt alltså. Nu lär väl löven rasa bara man tittar på dom... suck! Stannade och fotade lite vid hästhagen när jag släppte ut hästen i morse och så här fina gula träd står det där just nu. :-)



Några torra stänglar fick agera modell med träden i bakgrunden.





Såg att en härlig rönn ovanför byn hade fått härliga färger nu så vi får se om jag lyckas ta mig tid till en liten promenix under veckan för att fota den. Har ju liiiiiite annat att göra just den här veckan. Typiskt! Roade mig med att packa upp typ 13 lådor med varor ute i lagret idag. Skojsigt värre!

När gubben höll på med veden på sen-eftermiddagen så sände han Frida med skickebud om kameran. Tydligen skulle jag ha följt med oxå, men det fattade ju inte jag. Tyckte väl inte jag hade tid att springa just då kanske. Jag fick reda på att han hittade en fladdermus i vedraden! *gulligt* ;-)  Tyvärr tänkte jag väl inte på att ställa in kameran på nått smart sätt åt honom för han är ju inte direkt nått tekniskt geni när det gäller just kameror har jag märkt. Han använder den typ aldrig så han vet inte hur han ska ställa in heller.... synd, för det blev ganska mörka kort. Jag har ljusat upp dom litet i PS, men det blev inte så där himla lyckat ändå tyvärr. Men det syns väl kanske lite vad det är iallafall. :-) Den var nog inte fullt 1dm där den hängde sa gubben så det var en riktigt liten rackare.







Får väl hålla span och se om man stöter på den fler gånger. :-) Då ska nog *jag* hantera kameran tror jag. hehe.

Dags att skriva en lista på vad jag ska hinna med under morgondagen. :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback