Höstigt vackert

Lyckades få med mig kameran igår kväll när jag var ner till stallet och passade på att fota lite när solen gick ner och dimman rullade in över sjöbotten. Fast man har ju typ 1000 saker att lära när det kommer till att fota märker jag... men det är väl bara att fortsätta knäppa och lära sig med tiden.





Och en fin rönn hos grannen....


Blomkrukan ni sett förut - nu i en ny tappning.... ;-)


Och en till dimmig från sjöbotten...


Nu måste jag bara ta mig i kragen och åkta ut en kväll och ta kort på ett par helt uuuunderbara träd med absolut knallgula löv... dom var nästan självlysande när vi red förbi ikväll.... aspar är det väl va? Som blir så där gula...

Kommentarer
Postat av: Chruss

Åh vilka underbara foton Lisa!

Postat av: Ingrid - Inola

Så fantastiskt vackert du har det där uppe i Rälta! Och du är en mycket duktig fotograf! Jag har fixat lite höststämning i min blogg också, tror att färgerna faller dig i smaken ;-) Snart ses vi, det ska bli jättekul! Kram från Ingrid

2008-09-28 @ 22:48:15
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Mysmasken

Blomman är helt underbara... och dimman :)

2008-09-29 @ 05:52:55
URL: http://www.mysmasken.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback