Ingen kompensation...

... för gårdagens regn idag iallafall... ;-)

Fast det gör nästan inget.
Det har varit rätt varmt ändå, och med tanke på att både jag och gubben börjat jobba idag så känns det lite bättre om det inte är så förtvivlat bra väder på kuppen.

Det blev en start i halvfart. Det är lagom. Hade lite uppdateringar att göra, ett par grejjer att beställa samt få iväg lite post. Allt sånt blev avklarat så det känns bra. Just nu känns hösten lång, men jag vet att inom en grisblink så kommer vi vara mitt i mässor och pysselmaror, utmaningar och tävlingar och dessemellan nyheter på både längden och tvären. Brukar inte vara en lung stund förrän man sitter och pustar lätt proppstinn efter alldeles för mycket julmat.... typ! Hösten är låååång, men aldrig i almanackan. Där är det på tok för få helger... iallafall i min almanacka. ;-DD Nån som har en bättre almanacka att skicka hit?

Så där ja, en lurvig svart katt kom och la sig mitt emellan datorn och mig, inknölad mellan mina armar när jag sitter och skriver. Rätt smidigt, men det funkar - allafall om man är katt.

Ooooops, nu tycker jag att jag hör nått bekant... Oscar Müller upprepar sig. Då är det bäst att vara lite försiktig med dateriet. Är fasligt rädd om min uppkoppling nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback