Lördagsmys...

När kvällen kom föll lugnet....

... så även regnet.

Men det gör inget om man är inne.

Har redigerat foton hela kvällen i princip eftersom jag är lite gräsänka en stund.







Kolla in
flickr om du vill se några fler bilder...

Nu tror jag att jag har redigerat klart dom bästa fotona från min eftermiddag med Anna-Lena och modellerna Maja & Tove. Tar ju minst lika lång tid som att fota - om inte längre....

Ville göra klart dom här först innan jag började betta i hästbilderna från igår. Det är ju några fler.... ÄHRUM!  Kan ta sin lilla tid. Har iallafall sorterat ut ett gäng på måfå - med tanke på hästarnas possition i luften - som jag planerar att kolla närmare på och få fram ett gäng fina bilder från. Ber att få återkomma med dom. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback