Redan mitt i veckan...

ja, dagen får ju snart anses som över och i morgon är det ju "mitt i veckan" tycker jag nog.
Två arbetsdagar avklarade, inte illa. Idag gick det dock lite segt, men med en liten spark där bak så blev det en del gjort till slut.

I morgon blir det lite halvspäckat.... men mest skoj. ;-)
Dagen får börja med en ridtur - det skulle visst bli rätt hyfsat väder jämfört med igår och idag. Det blir bra. Sen får jag jobba järnet lite och på eftermiddagen blev jag inbjuden att följa med på en liten foto-tur med Anna-Lena. Skoj. Äter allt vad det gäller foto just nu, är grymt sugen på att lära mig mer nämligen.

Har insett att jag är sån - allt eller inget liksom. ;-)
Är jag intresserad av något så lär jag mig gärna mycket och mer om det och ägnar stor tid till det. Sånt som inte faller mig på läppen bryr jag mig inte så mycket om. Projekten och föremålen varierar i tidsperioder men jag har lärt mig leva med mig själv och detta fenomen.

Var sak har sin tid - typ.
Det bekymrar mig inte så mycket att varje sak har sin "tids-era" liksom.... min far är lika dan så vi är väl släkt. ;-D Jag njuter av det medans det pågår. Kanske är man fanatiskt störd, men det gör inget, jag kan leva med det. :-)

Två stora saker som hängt med lääääänge och förmodligen kommer förbli kvar i mitt liv är hästar och pyssel. Hästeriet har 27 år på nacken ungefär... sjukt lång tid, men det är ju mer en livsstil när man tänker efter. ;-) Pysslet har 14 år på nacken och jag hoppas på många fler år. Med tiden har man ju blivit en datanörd oxå, men det hänger ju delvis i hop med pysslet och nu även med fotandet. Går inte att slingra sig undan en dator - så är det bara. Men jag anstränger mig inte för att komma undan den heller, tycker det är skoj.

Nog svamlat, nu ska jag för första gången sätta tänderna (?) i en liten burk med Häagen-Dazs-glass! Köpte ett sånt där gulligt prov-pack med 4 burkar @ 100gr st. (typ 1dl glass). Smart, för jag kunde inte bestämma mig vilken smak jag annars skulle ha tagit om jag provat en större burk.... ;-) Nu får jag testa alla...... mmmmmmm......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback