Smakprov

på hur skoj vi hade det på eftermiddagen...


Det blev en del spex oxå så klart.... ;-)
Modeller: Maja & Tove Fotograf: Lisa


Nån som testat att ta på sig ett par högklackade skor PÅ en traktor nån gång?  Utan skyddsnät.... ;-D
Modell: Maja   Fotograf: Lisa


Vi konstaterade att traktorer är skoj.... ;-)
Modell: Tove   Fotograf: Lisa

Det blev ett gäng foton och jag har redigerat några av dom, bl.a dessa. Bilderna vi tog i skogen är ännu oredigerade så dom får ni se längre fram. Det var ett rätt härligt ljus där i skogen, inte lika bländande bitvis som här ute på åkrarna där traktorerna stod.

Nu gäller det att analysera och lära oxå.... och jag antar att det gäller att göra det om och om och om igen... det är väl det som kallas erfarenhet. ;-)

Fler bilder dyker väl upp på flickr oxå misstänker jag.



OBS! Bilderna kan INTE användas (lånas/laddas ner etc) utan mitt tillstånd!
copyright: Lisa Nygårds

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Det blev ju toppen med modellande på en traktor! :-D Här har det väl bara blivit ett och annat foto på maken på väg ut eller in i något dylikt fordon - men jag ska komma ihåg de här bilderna nästa gång motivet dyker upp! Då ska han få posera med åtminstone motorsågen! ;-)



Apropå att inte komma i säng om kvällarna, så har det nu börjat bli så att jag inte heller längre kommer upp när jag ska om morgnarna... Suck! Nästa vecka börjar ungarna skolan, så då MÅSTE man ju bara ha fått ordning på både lägg- och uppstigningstiderna... Hur det nu ska gå till...? <:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback