Snuskigt irriterad

När man spenderat ca 2½ timme av kvällen med att *försöka* beställa en drös med kläder åt ungarna från Ellos och kundkorgen för ANDRA gången försvinner upp i rök för att det blir nått fel vid utcheckningen så blir man SKAPLIGT IRRITERAD!!!

GAAAAAHHHH

Första gången tog jag klädesplagg för klädesplagg som ungarna önskade sig och knappade in så jag hade inte ens nerskrivet vad dom ville ha....

Sen fick jag skriva ner allt på ett papper.... och knappa in det IGEN... för att ytterligare en gång mötas av nått jävla ERROR vid utcheckningen och nån sida som inte kan visas och VIPS är hela kundkorgen borta igen.

Det blir ett telefonsamtal i morgon istället.... fast då lär jag väl få häcka i telefonkö tills vem vet vad löser av... *suck*

Det var ju inte så himla smidigt och enkelt det här inte.... (och jag som tyckte jag hade en så bra plan här)

TILLÄGG - OM ÄN MER IRRITERAD!!
Och exakt HUR jävla häftigt är det att hitta TVÅ orderbekräftelser i e-mailen en timme senare??? WHAT!????  Via Ellos egen sida där alla uppgifter står så gick det inte att utläsa att nån order alls gått igenom, men tydligen så har BÅDA gått igenom som strulade. Häftigt värre....  Jäklar vad ungarna kommer få kläder... två av varje... skoj...... eller inte.
Känns dock som det behövs ett samtal till herr Ellos TIDIGT i morgon bitti för att reda ut ett och annat. GAAAHHHHH. Nån tröst kanske är att jag inte behöver rabbla 3000 siffror igen iallafall....... DAAAHHHHHH ska nog ta och gå och lägga mig nu innan jag gör nått dumt.

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ägna tiden åt din kamera och objektiven istället, människa! Då slipper du sånt där! ;-D



Hoppas det fixar sej via telefon, så du inte måste joxa med paketretur också.



Ha en toppenfin dag! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback