Tjoho vad skoj!

Det här vill jag göra fler gånger. ;-DD

Har precis varit ute och fotat ett par timmar med Anna-Lena och två modeller.

Nån i närheten som vill bli fotad i utbyte mot lite bilder? ;-D

Har inte hunnit kolla knappt på bilderna under tiden, bara på ett ungefär för att se att dom gått fram, men det ska bli spännande att kolla i datorn sen. Har fotat RAW för första gången (+jpg) så det kanske räddar nån miss. :-)
Tjejerna hade hela bagageluckan full i ombyte och bytte kläder värre än en 4-åring (internt skämt) så det var riktigt häftigt. OK, en hel bagagelucka låter ju enormt, men med tanke på att vi med skohorn lyckades pressa in 4 personer i bilen när vi åkte till skogen och fotade så är bagageluckan ungefär i modell handbagage.... hehe. Fast dom hade nog en hel garderob där ändå.

SÅKLART gav det mersmak alltså.... ;-D

Hann inte ens testa reflexskärmen, men vi tog ut den för att kolla hur den reflekterade ljuset iallafall, och konstaterade att den skulle varit typ 3ggr så stor minst. (och jag som tyckte den var stor när jag tog upp den här hemma... HA!) Nåja, önskelistan på fotoutrustning blev inte precis kortare.....

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Åh, vad kul! Där hade jag velat varit med - fast absolut inte framför nån kamera, förstås! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback