Fler studiofoton...

Äsch, hade inget att göra efter kvällsmaten ändå... ;-D
Maken och sonen sitter och spelar TV-spel och det innebär att jag kan göra precis vad jag vill utan att dom bryr sig det minsta. :-)

Såååå.... här är lite fler redigerade foton från julaftons kväll.


Svägerskan + hennes man.


Barnens kusin i knät på sin pappa.


Kusintjejer.


Bustjejer.

Jodå, jag har fortfarande några kvar, ska fixa dom oxå så kommer dom sen. Har ju lovat ut lite kort till dom medverkande så ska fixa nått på var och en. Sen lekte jag lite egotrippat idag på förmiddagen oxå i min lilla uppbyggda studio och tog kort på mig själv. Inte helt lätt eftersom jag bara har en självutlösare med sladd, hade velat ha en trådlös. Funkade nästan bättre att sätta på tidsinställd självutlösare och skippa sladden. Nått kort blev väl hyfsat så det kommer oxå så småningom...  Blir nog smidigare i morgon om jag och A-L fotar varandra istället så kan den som fotar "redigera" den andra lite innan man knäpper. En av dom svårare bitarna när man tar på sig själv liksom... vilken min såg bäst ut, var stod jag, var ligger skärpan... ja, ni fattar... svårt är ordet sa Bull.


Kommentarer
Postat av: Alina

hejhopp kikar in :)

hoppas du får en trevlig kväll! :)

Postat av: Elisa

Spännande, LIsa! Det är alltid svårt att ta bilder på sig själv och bli nöjd! Fotona du visar här är jättefina, det är verkligen ögonblicksbilder och inte något poserande.

2009-12-25 @ 23:15:57
URL: http://verksta.blogspot.com
Postat av: Sara - SaGam

Vad duktig du är! Skulle vara kul att ha några studiofoton på maken och mig. (Hör dig säga:"Ni är välkomna!";-)) Kram

2009-12-26 @ 00:02:30
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback