Sent ska syndaren vakna...

Jag tror jag lyckats komma på ett koncept för att få ihop en bra bunt (läs si så där 30-40-50) julkort för i år. Tänkte jag skulle skippa det...
... i år igen...

... för jag hinner ju för böveln aldrig göra några julkort. Skulle behöva börja i januari typ. Fast då är det ju inget skoj. När jag får lite inspiration (läs: lust eller har kniven på strupen) så brukar det vara ungefär den här tiden på året... med andra ord ungefär sista dagen dom rekommenderar att posta julkorten. ;-DDD

Nåväl... ska göra ett allvarligt försök att slingra mig till ett pysselbord i morgon och sätta igång. Planen heter spillpapper och en snygg texstämpel. Vi får se om jag gör några high-score.

Godnatt med er, nu är jag aptrött.

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hm... Det var ju också ett sätt att fira födelsedagen, med att stimma med julkort... <:-) Ja, pyssla är ju kul förstås - men kanske inte så där "av tvång"... Men du fixar det alldeles säkert! Hoppas du hinner peta i dej lite tårta och öppna ett och annat paket också mellan varven!? :-)



GRATTIS så jättemycket!!!



Kramar! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback