Studiobilder del 3

Blir fasligt mycket kort här nu, men det är bara att hålla tillgodo. ;-)

Här är sista omgången av kort som jag fixat till lite.


Bustjejerna fortsätter busa




Storasyster och lillasyster




Och till sist... ja, den som normalt håller sig BAKOM kameran.
Håret på svaj och hej och hå... fniss... tanken var ju inte att sitta här framför kameran från början precis. ;-) Så det kan bli.

Kom på att jag glömt redigera ett kort oxå... en av kusinerna fattas... ska fixa det sen.

 TILLÄGG:
Så, nu har jag fixat den sista kusinbilden som fattades.

Lillebror och Storasyster.

Tur att det inte bara är mina ungar som ska spexa på kort... ;-) Har åtskilliga miner på Daniel oxå... och den här herrn ovanför fick jag inte ett enda vettigt kort på, hur jag än väntade och försökte finta till det. Måste vara nått med åldern... ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback