Uppfriskande!

Nu var en värmande kopp te inte alls dumt. Mmmmmm både att dricka och sätta händerna runt.

Har tillbringat cirkus en timme utomhus i kylan (-18 här) och först packat mat till hästarna och sen fick jag bara lov att gå hem och hämta kameran och gå ner till Sjöbotten en vända till och fota lite. :-)  Japp, jag *fick lov* bara.... det var så vackert ute. Solen tittade fram, frosten dignade på träden och allt var bara vintervitt och mysigt. Kan ju inte påstå att det finns så mycket spännande att fota här längre, men jag fotade det mesta istället. Kan vara skoj att ha bilder från byn om 100 år eller så kanske. :-)

Nu kan jag med gott samvete tillbringa resten av dagen inomhus känner jag. Trevligt. Finns säkert både det ena och det andra att pyssla med beroende på vart lusten infaller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback