Gissningstävling utan pris

Gissa vem som har feber idag och jobbig hosta?

Jupp - undertecknad! Very kul.

Fast för min del är 38 grader nog mycket för att snudd på bli sängliggandes.... pest!
Har bänkat mig i sängen med datorn i knät... NÅTT måste man väl ändå kunna få gjort även om man är lite sjuk eller? Har liksom inte tiiiiid att "bara" vara sjuk. blä!

Jag som planerade att jag skulle vara lite *bättre* idag än i går, inte tvärt om. Suck.

Maken har ledig dag idag och passar även han på att avnjuta lite huvudvärk och snuva.

Jag VET att man inte ska gnälla eller klaga... det finns dom som har det värre, men grejen är liksom att det var en stund sen vi var sjuka så då blir det så väldigt upp och ner när plötsligt hela familjen är mer eller mindre sjuka.  Tur vi inte planerat att roa oss nått nämvärt på sportlovet så vi slipper iallafall ställa in något. *ironi*

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Stor krya på dig kram! det blev inte pyssel i kväll...än iaf. Fastnade vid datorn som så många gånger förr..

Postat av: Ingrid - Inola

Nämen usch, vilken dålig tajming! Nu får du ta och krya på dig snabbt så du är pigg och rask till mässan nästa helg! Kramar från Ingrid

2009-02-26 @ 22:18:51
URL: http://inola.blogg.se/
Postat av: Stamparina

Krya på dig!!! Tänker på dig :-)

Kram

/Carina

2009-02-27 @ 00:56:00
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback