Söndag - IGEN!!!

Ännu en vecka har gått.... jösses - jag tycker jag bara har fredagar, söndagar och måndagar i mina veckor - inte undra på att det går så jäkla fort... fniss...

Min digitala LO för vecka 8 är klar. :-)



Idag har vi fått sånt där *vitt* igen....  fniss.... fast det var rätt mysigt ändå. ;-)
Var ute på förmiddagen och red och det dalade sakta ner från himlen så vi hade en riktigt trevlig ridtur och slapp frysa den här gången. När vi kom hem var det nämligen PLUS 4 grader ute!!!! Milda Matilda!!!
Har inte ridit på 14 dagar....
Anledningen? Jo, det har snöat massor och det har varit snudd på omöjligt att ta sig fram så vi la ner projektet dom dagarna, och sedan hade vi skitkallt och då ids vi inte heller ta oss ut när vi absolut inte måste... så plötsligt vandrade 2 veckor iväg som hästarna fått haft semester. Ingen fara på taket dock eftersom våra goa pållar har mer än stor hage att röra sig i och inte heller är dom illerprilliga när man sätter sig upp och rider igen. Bara mysigt och snälla pigga glada hästar idag alltså.

I övrigt går huvudet runt med mässplaneringar... phu..... dom kommande två veckorna kommer bli *riktigt* spännande.... GAH! Är ingen duktig planerare men jag gillar nog att ha STRUKTUR på vad jag ska göra på nått vis. Tro det eller ej... ;-)
Tror jag kommer sova gott i natt.... jäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback