Student!

Det känns konstigt.... fniss...

Men nu så - har jag tagit steget och är STUDENT på högskolan!!!
Låter maffigt och fint va?? (iallafall i mina öron... hihi)
Har aldrig studerat på högskolan förut nämligen.

Hur som - det är kanske inte såååå glamoröst så där, men det ska bli skoj eftersom det är en kurs som intresserar mig! Och jag är långt ifrån ensam att gå denna kurs - i vår är det 1700 personer som gör det!!! WOW!
Jag pratar om Digital Bildbehandling. (lär mer om Photo Shop - typ) Hela kursen är på distans så jag sitter här framför min lilla dator och gör mitt arbete och nu är tanken att jag ska viga fredagarna åt kursen tills den är klar. (förvisso har jag ett helt år på mig om jag vill, men det är ju bättre om man kan få tummen ur och inte ha kniven på strupen i sista sekunden... läs: som jag brukar ha!)

Så där ja.... klockan är 9.00 och skoldagen kan börja! ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Vad KUL!!! :-)



Distanskurser har jag inte testat i nån större utsträckning, men jag antar att det är ett ypperligt sätt att plugga på. Slipper man grupparbeten??? Jag verkligen HATAR grupparbeten på högskolenivå, nämligen! ;-)



Vilken högskola är denna kurs kopplad till förresten?

Postat av: Åsa

Å nu blir jag avis! Det har jag tänkt på länge... att ta en distans i bildhantering!! Har tagit några andra distanskurser förut, men den sista tiden har det liksom varit lite annat som gått före... Det får bli vid ett annat tillfälle antar jag ;0) Du får utvärdera den och säga om den var bra sen! :0) kram, kram

2009-02-13 @ 20:55:52
URL: http://scraphorse.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Aha... Ja men, den kursen har jag läst om nånstans nångång. :-) Du får rapportera lite då och då hur det går och hur studieuppgifterna ser ut!?! :-)



Lycka till!!!

2009-02-14 @ 16:46:28
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Stamparina

Va kul!!! Lycka till vännen.

Kram

/Carina

2009-02-14 @ 18:00:29
URL: http://stamparina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback