4 timmar

4 härliga timmar.... bara för mig själv! (nästan)

Japp, det tackar man för - det var behövligt. ;-)

Jag hann med följande:

Scrappa 3 sidor
Äta Lunch
Fota lite hästar i hagen
Rida min häst
Packa 4 IKEA-kassar med mat till hästarna
Fylla på 2 dunkar vatten i hagen.
Duscha

Tja, jag kan inte annat än säga att jag är sååå nöjd med detta.

Nu ska jag sammanställa mina foton och göra nån mapp för att samla på mina "365-dagar"-bilder.

EDIT:
Nu har jag fixat en mapp på flickr för mina 365-dagar-foton. Det är inte säkert dom kommer hamna här i bloggen nämligen, men jag tänkte dom skulle få en plats på flickr.
Direktlänk:
http://www.flickr.com/photos/inkywings/sets/72157612395839756/
Skall lägga upp en länk i vänstermenyn oxå tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Låter underbart vännen. Oj, vad du hann med! Kram

Postat av: MissMian

Men shit vad mycket du hinner på fyra timmar!!!!!!

2009-01-11 @ 20:49:38
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback