Franska digitalkit

Inte för att jag vet hur jag sprang över sidan, men det var väl via länkar från nån annan stans där jag sprang runt och snokade kan jag tro för vips var den bara där!

En Fransk sida med en salig blandning av digitala kit! (inklusive ett par Freebies!)
Ett gratiskit jag precis laddat ner är detta:



Sidan heter
Digital-Crea.
I övrigt upplevde jag kiten som väldigt prisvärda jämfört med många kit från USA, och det var mycket tillbehör och annat med kiten - skojsigt. Självklart fick jag lov att köpa ett par som jag laddat ner bara för att testa lite. ;-)

EDIT: Efter att ha packat upp kiten jag laddat ner så säger jag bara "MAJ GADD" vilka häftiga saker!! Otroligt mycket i varje kit och jag betalade (det var nån rea) strax under €3 / kit jag köpte. Det var otroligt många tillbehör och en hel bunta papper i varje.... så det där var absolut värt pengarna om nån känner för att testa - det kan jag lova er! Betalade via PayPal så det fungerade så himla smidigt.  (inte inblandad i deras företag - bara otroligt nöjd över att ha snubblat över sidan!)

Ja ja ja.... och nej nej nej... jag ska inte gå över till Digital-scrapping enbart. Jag är alldeles för kär i mina papper och pryttilar och att få känna något "live" med fingrarna annat än datorns knappar.... fniss...  Men är skoj att prova på och troligen kan det bli lite hybrider oxå bara jag får skrivarsladden att räcka fram till den andra datorn. ;-D  Projektet med 365-dagar kommer jag göra veckovis och sätta ihop sidorna till en bok hos Shutterfly har jag bestämt mig för! Kommer bli en guldgruva när det blir klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback