Julboken har anlänt!

Minns ni den här boken som jag beställde?
 (från Shutterfly)

Idag kom den i postlådan!!!
Gick ju jättefort!!!

Den 7e pillade jag ihop och beställde boken, och idag den 16e är den här.  9 dagar alltså! Imponerande.  Är jättenöjd och barnen tyckte det var jättekul att titta i en "riktig bok" som dom var med i. ;-)  Blir garanterat fler sånna här böcker - kan varmt rekommendera det för den som funderar på att testa.


I övrigt vaknade vi till -17.4 grader i morse. Brrrr.... (nu igen)

Sjukt väder. I måndags var det +6 grader och nu -17, det gäller att hänga med i svängarna tydligen.


I morgon ska jag ut och åka tåg! Kom på att det blir bra mycket smidigare att kunna vila på ett tåg än att köra bil själv. Blev lite dyrare så klart än om man räknar bensinpengar, men den här gången får det vara värt det. Resan går till Formex i Stockholm, tror faktiskt det är första gången jag är ner dit på den. Har varit i Gbg på en liknande mässa för många år sedan. Ska bli spännande att se hur mycket man hinner med att se på 6 timmar innan man ska kasta sig på tåget hem igen. fniss...

Ska iallafall ta med kameran för maximal dokumentation! :-)


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Nån gång ska jag också testa en sån där fotobok.



Vad kul med Formex-mässa! Och tåg är absolut inget dumt färdmedel när man ska till Stockholm. Själv skulle jag nog vara beredd att betala det dubbla bara för att få slippa köra bil där! ;-)



Ha det toppen! :-)

Postat av: Sara - SaGam

Vad roligt det var att få träffa dig idag- jag blev alldeles överraskad. må gott! kram

2009-01-17 @ 22:06:07
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback