Sammanställning v.2

Det tog sin tid... fniss...
Fast det är ju första gången, och jag är inte speciellt van vid att scrappa digitalt och dessutom skulle jag ju fundera lite på hur jag ville att sidorna skulle se ut - vill ha en hyfsad enhetlig stil oxå. Tror jag har en liten tanke, men vi får väl se.



Kommer köra med "kraft-papper" som bakgrund, har några olika färger att välja på. Sen ett litet kluster med foton som kan vridas och vändas efter behag. Har ett par kluster till i samma stil som jag kan variera med.

Ska bli MYCKET spännande att se hur den sista sidan ser ut.... misstänker att jag kommer lära mig en del om digital scrapping under ett år.... fniss...

Papper, Kluster och Journalingrutor är köpta på
Designer Digitals.

Phu - nu kan jag nog gå och sova. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback