WOW jag har digiscrappat!

Har sneglat på det jättelänge men aldrig liksom kommit mig för riktigt, och har i ärlighetens namn inte riktigt satt mig in i att begripa hur man gör heller.

Men nu kom jag till skott, kanske mest tack vare Ali Edvards fina mallar mm och att även CK hade en gratis mall att ladda ner nu i Januarinumret. Ramlade över en bra förklaring i en
blogg så jag fick ju bara lov att testa helt enkelt!
Det blev med mallen från CK!  (du hittar den på CKs hemsida under Magazin och senaste numret - en länk om digital scrapping.

Så, vad blev det då?
Jo, det blev denna:



För att vara den första känner jag mig jättenöjd! Så klart kan man väl leka i det oändliga, men poängen med denna var att begripa hur man använder mallen. ;-D  Risken är nu bara att det kanske blir fler... fniss...

MEN - en fråga till er där ute som digiscrappar - VAD skriver ni ut sidorna på????
Fotopapper, annat papper, scrap-papper.... eller what?
Jag vill ju skriva ut mina sidor och få dom i nån form av album känner jag, vill INTE att dom ska ligga i datorn och samlas på hög, det känns meningslöst. Jag vill kunna TA på dom, även om dom är digiscrappade!
Har du ett tips om papper får du  jättegärna lämna en kommentar ang. detta.

Kommentarer
Postat av: NetteR

Tycker den blev jättefin! Skulle vilja ha en bra kamera och sedan så skulle jag vilja lära mig bildbehandling i ps, verkar ju finnas hur mycket skoj som helst man kan göra där. Sedan att digiscrappa skulle jag vilja testa någon gång, verkar också rätt skoj :)

Postat av: Linda

Riktigt snyggt, syns verkligen inte att det var första försöket! Detta måste du fortsätta med!

2009-01-05 @ 17:16:46
URL: http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/
Postat av: Linda / gluGirl

Så snyggt det blev! Jag är ingen digiscrappare direkt men jag skulle föreslå fotopapper. Tror att de flesta använder det.

2009-01-05 @ 22:34:02
URL: http://picsandpapers.se
Postat av: Cicci

Så spännade att du givit dig på denna konst. Kankse man vågar sig på det en vacker dag, men jag som du vill känna på alla sakerna.

2009-01-05 @ 23:09:13
URL: http://ciicciiha.blogg.se/
Postat av: Elisa

Jag har skrivit ut på matt fotopapper, det tycker jag blir fint! Sen kan du ju också kombinera, och dekorera din utskrivna digi-LO med t ex blommor eller annat! Kul att du testar!

2009-01-06 @ 16:06:56
URL: http://www.elwa.se/galleri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback