Inte färdig snart?

Kan ju säga att det är MER än en gång jag funderat på hur länge tvättmaskinen skall centrufigera egentligen?

Ni vet, det där irriterande skakande ljudet som ändå ganska snabbt tar slut och tystnar eftersom tvättmaskinen är klar. Kruxet är ju bara det att den här "tvättmaskinen" skall centrufigera i typ 3 veckor.....

..... DAAAHHHHH......


.... börjar kännas irriterande länge..... suck.

Tack gode gud för att dörren kan vara stängd till badrummet eftersom vi har ett strömuttag i lysrampen - annars hade vi varit tvugna att dra ström från en kontakt utanför dörren. Hur kul hade den blivit då? Känns som det brummar i hela huvudet redan....

Sa jag att fläkten skall gå TRE VECKOR????

Sonen lät inte heller allt för hoppfull när han gick och la sig i går kväll.
- Stäng dörren NOGA mamma, så det inte låter så mkt från badrummet.
- OK.
- suck, och den där ska låta ända fram till 28e juli....
- Hmm, jo, så blir det nog.... godnatt.
- Lyckos er som får sova på övervåningen, ni hör ju inte den.
- Ehrr.... du får gärna ta en madrass och sova där uppe du med om det låter för illa!
(stackars barn)

Fast jag tror han har sovit iallafall... jag gissar att jag får veta bara han vaknar nån gång. ;-)

Och jag tycker lite synd om er som aldrig får se nått pysslat i den här stackars bloggen längre. Pysselhörnan ligger hopplöst begravd under massa bröte (läs: Pysselmaterial och hästkläder....) och inspirationen har inte riktigt infunnit sig tillräckligt för att börja röja där. Pysseltarmen suger men som sagt, jag idds inte släpa allt till köksbordet och då blir det inget. Får väl planera in att åka iväg och pyssla istället, så kanske det kan bli nån liten papperslapp dekorerad iallafall.

Nu ska jag ta och få i mig frukosten och få på mig ridkläderna - dags att motionera hästen. Håll tummarna för att det har regnat klart nu. Ser ganska hoppfullt ut för tillfället, men man kan aldrig veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback