No pyssel....

Tyvärr inget pyssel alls idag, fast vädret var hur mkt pysselväder som helst.

REGN
REGN
REGN

bidde lite annat istället... fast egentligen ingenting. Mysko det där.

Hade iallafall en skön förmiddag - gick och la mig igen en stund med en scraptidning som sällskap. Inte helt fel det heller liksom. ;-) Skönt att KUNNA göra det bara... och inte känna sig stressad över att man inte hinner nått annat.

Nåja, det lär bli fler regniga dagar.
Jag har iallafall fixat lite BUP på datorn och foton + sitter i detta nu och laddar upp ett gäng för framkallning. Då finns lite nytt spännande sen att pyssla med.

Zeke har gosat ihjäl sig med oss tror jag, maken till katt har jag aldrig varit med om alltså. Torsten glömmer av sig ibland och dom hamnar rätt nära varandra och ingen dör nämnvärt av det. ;-) Just nu ligger Torsten här bredvid mig i köksfönstret och Zeke har nog gått upp och med all säkerhet ligger han i vår säng. ;-) Maken är mindre förtjust eftersom han påstår att han kommer vakna som en svartluddig varelse om detta skall fortsätta. Måste vara nått magiskt med hans säng - Torsten ligger hellre där än i min säng oxå.... fniss. (och NEJ vi har inga currylinjer eller kors i sängen - det är kollat redan, så det är nått annat som drar, ELLER så är dom helt enkelt så uppfostrade att dom låter bli att ligga i *min* säng.)

Ska se om jag kan fota kattorna mer i morgon.

Kommentarer
Postat av: Milo

Av någon outgrundlig anledning så verkar ju katter dras till människor som inte tycker om dem, eller tycker mindre om dem. Allergiska människor och sånt... Skumt...



Jaaaa! Mer foton! =) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback