Snustorr!

Rapport från kvällens ridtur i regnet...

-Nya jackan fungerade mer än perfekt. Jag blev inte det minsta blöt. ;-)  (skööönt, det är liksom bra att veta att man har kläder så man klarar sig i alla väder.)

I övrigt tror jag att jag ska fortsätta provsmaka midsommarvinet lite. ;-)
Hittade några kvarlämnade "ost-kex" och grävde fram lite färskost ur kylen så nu sätter jag mig och har lite dejt med datorn och har myskväll.... eller kanske ska man sätta sig framför TVn med pojkarna. Dom kikar på DVD från LoveFilm som kom hem i lådan idag. Alvin och Gänget. Nått teckat och det är ju alltid skoj.

Bara jag sitter vid maildatorn så ska jag dela med mig av en länk till LoveFilm så du oxå kan få testa helt gratis i en månad. Jag fick erbjudandet via Buzzador och nappade så klart. Smidigt med film direkt hem i brevlådan, bara att göra en lista över filmer man skulle vilja se och vips sköter det sig självt.
Genom att använda min länk hjälper ni mig till större chans att vinna ett förlängt abonemang så det uppskattar jag. ;-)

Vidare kan man fortsätta ytterligare två månader för "halva priset" dvs 99:- för två månader. (kostar normalt 99:-/ mån. för den variant man får testa så här) Då har man max 4 filmer att hyra på en månad och man får ha två hemma samtidigt.

Nu är jag inne på film 3 och 4 för den här månaden, men den är ju snart slut som tur är.... fniss... Perfekt att ha nått hemma att kika på över helgen - det verkar ju vara en regel att det inte är nått bra på TV längre på lördagskvällarna exempelvis, när man väl har TID att titta på TV!

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Finemang att regnjackan var tät - då är du välrustad inför midsommarfirandet nu då! :-D



Här funderar vi hitan och ditan på om vi ska duka upp till kalas ute på altanen eller inne... Får nog avvakta en stund till innan vi bestämmer oss...



Ha en toppenfin midsommarhelg!!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback