What a beauuuuuuutifuuuul morning!

Åhhhh vilken underbar morgon!

Undra just hur många i byn som ser den? (fniss)

Och HEY - grannar!! Eftersom ni partajjade loss i natt långt efter 02 så gör det väl inget att jag tränar lite tölt här ute på asfalten om en stund när jag ska ut och rida va??? ;-DDD

Jisses.... tur att man är så gammal så det är ett rent nöje att gå upp på morgonen... (not)

Fast när en morgon ser ut som denna (sol, blå himmel och nästan vindstilla) så känns det faktiskt helt ok att behöva gå upp och äta frukost innan 08. :-)  Antingen blir det en kanondag hela dagen, eller så drar det ihop sig framåt lunchtid och blir molnigare och i värsta fall regn... hua! Och oavsett så blir ridturen toppen om jag väljer att rida nu på morgonen - naaajjjjz. Då kan jag lägga mig och sova lite middag sen istället.

Nu ska jag surfa vidare tillsammans med lite frukost - kommer ju ingen tidning på söndagar.... såååå tråkigt. Får abstinens när jag ska äta frukost utan tidning.

TILLÄGG LITE SENARE:
Det blev en helt "amazing" ridtur. Lugnt och stilla, byarna sov... fniss... solen sken, himlen var helt blå och blommorna lyste ute på ängarna. Helt klart det bästa sättet att säga godmorgon till världen.

Jag fortsätter njuta av en fantastisk dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback