YES YES YES!!

Ja, men sällan har man väl blivit så glad över att få en
SÅN HÄR i posten.... ;-DDD


En REGNJACKA!!! HURRAAAA!  Det blev en Dover / Airway och dom absolut viktigaste raderna på beskrivningen är dessa: Vattentäthet: 5000 mm. Andasvärde: 5000 g/m²/24h
(visst är man knäpp?? fniss)

Beställde från
Kortirocken och betalade med PayPal (för bara några inlägg sedan) och idag kom alltså jackan. Snacka om speedat - men det tackar vi för eftersom det PRECIIIIIIIIS nyligen började ösregna. ;-DD  (förstår ni varför jag blev så glad nu då? HAHA)

Så nu är kvällens ridtur räddad, var lite orolig där ett tag, men nu löste det sig finnemang ju! Bara att ut och testa vad jackan tål på en gång... hihi. Kan ju komma med en rapport senare. Skulle dock förvåna mig det grövsta om jag blev blöt - då blir jag riktigt riktigt besviken.

Fick f.ö. en CK i posten oxå - normalt det bästa som händer typ, men nu överträffade nog jackan till och med tidningen... hehe. Får bli lite mysig kvällslektyr i soffan sen.



Svar till Annis - ja, det heter nog "mellanring" på svenska. ;-DD Kom inte på det namnet så jag läste på "grejjen" istället och där stod det "extension tube"  fniss....   Det är Iallafall grejen man sätter mellan kamerahuset och objektivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback