Då vet man att...

... det kommer regn snart om man kikar ut på morgonen och ser denna "underbara" färg på himlen. ;-)



Lekte lite med kameran häromdagen och botaniserade lite i fönstret bland dom nyinköpta orkideérna. Konstaterade dock att jag ska leka lite mer med inställningarna och ha längre slutartider.



(blev så inspirerad förut av
Mysmaskens härliga orkidé-bilder)
Min här är inte ens i närheten av hennes vackra bilder, men jag fick lov att testa hur nära jag kom med mina nya mellanringar - en början iallafall. ;-)

Tja, och i skrivande stund smattrar det fint på fönstret... nån som är förvånad?

Kommentarer
Postat av: Morfen

Hallå hej! Har bara varit i din butiksblogg förut, men här finns ju MASSOR med härliga, inspirerande foton. Den där himlen är häftig, så dramatisk.

Nu finns din länk med i listan hos Svensk Scrapbooking. Jag skre Lisa/InkyWings som namn, blir det bra eller vill du att det står bara InkyWings? Kram, Anna

Postat av: Sara - SaGam

Hej min vän, här och läser om din senaste vecka och tittar på dina fantastiskt fina fotografier. Kram!

2009-05-24 @ 20:51:54
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback