Hål i huvet.... snörvel

Det måste vara hål nån stans.... i huvudet....

.... för det läcker....

.... snor!

Dripp dropp, dripp dropp.... very mysigt. suck.

Har snart gjort slut på en hel hushållsrulle sedan i morse. Aj aj aj min näsa.


Föresten, maken ropade i helgen och frågade om jag ville se Henrik Schyffert på TV. Hade ingen aning om vad det var, men hade inte så mkt annat för mig så jag larvade väl iväg till soffan och bänkade mig. Maken är en stor fan av all sån där humor som Schyffert normalt kör med så han var säkert förväntansfull....

Fast....

.... jag tror faktiskt....

.... att jag var den som verkligen uppskattade showen!!!

.... undra om maken EGENTLIGEN begrep vad den handlade om???? hmmm....

.... skulle han iallafall behöva begripa!

Såg du den inte?

Kika då in på
SVT så finns hela på nätet!
(finns tillgänglig t.o.m 23 juni - så se den NU! - nästan 2 timmar lång)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback