PHU! Det tog hela dagen!

Jösses.... äntligen har jag gjort klar inlämningsuppgiften som hörde till dagens lektion. Snacka om att ha pluggat HELA dagen!!

Ok... sanning med modifikation.....

.... anledningen till att det tagit *hela* dagen är väl kanske närmare att det varit ungefär 94085098 avbrott av div mer eller mindre viktig karaktär. Sånt är livet på en pinne....

Nu har jag iallafall lämnat in och jag tänker inte ångra mig. ;-)

FÖRE:



EFTER:


Sen hör det till lite dokumentation (som tagit evigheter.... jag är inte världsbäst på sånt) som berättar om bilden, varför man har gjort som man har gjort (och vad), vad man använt sig av för kursmaterial och till sist bildens budskap. PHU!  Tja, ni fattar va...
Normalt skulle jag säkert uppfattas som en analyserande person (tror till och med jag fått det uppstucket i näsan vid nån "test" nån gång) men i det här fallet så är analyser INTE min starka sida.... jag rent av *hatar* att bena isär saker och ting till beståndsdelar - kan inte en bild bara få vara en bild? Typ.....  Thank you!


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ja, hur ska en bild kunna säga mer än tusen ord om man ska rabbla dem högt eller behöva skriva ner dem!? :-) Härligt proträtt, säger jag rätt och slätt - och det blev absolut inte sämre i svartvitt!



Postat av: Camillha

Tack för igår!

Hoppas ni sov gott och kan vara riktigt kreativa idag!

Jättekul att få träffa dej IRL så här avslappnat, inte "bara" bakom disk!

Kram Camillha

2009-05-17 @ 08:55:40
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback