Tolv mille!!!

Gah - det är så man svimmar....

.... fatta....

TOLV miljoner!!! *jag dånar*

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/425956
(äntligen-hemma-huset)

Hörde att dom haft visning i helgen så då konstaterade jag att det måste finnas på nätet säkert och det gjorde det ju. Hur läckert hus som helst även om stilen på vissa saker inte alls tilltalar mig.

Tror ni att dom kan komma hem till mig och göra om mitt hus till nästa säsong? Jag lovar att dom kan få göra om ungefär det mesta även i detta huset! ;-DD Det blir massor av fina tips till TV.

Till och med vår trista obefintliga trädgård skulle jag kunna tänka mig att låta dom lägga en varm hand på.... - ni ser - kan bli hur bra TV som helst det där. Nån som har kontakter på TV4?? (eller för all del - vilken kanal som helst går bra, bara dom är allsidiga och fixar det mesta. ;-) - och gratis!  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback