Usch

för att vara sjuk!
Börjar bli liiiite smått less på det här just nu. (det är ju inte första gången under våren precis)

Hade 38 graders feber i morse, men Panodil-dopade mig så jag skulle orka med det jag absolut behövde på förmiddagen. (typ släppa ut hästen, mocka och få ordning på ett par saker på jobbet)

Nu så här på eftermiddagen börjar det ta ut sin rätt, känner mig en aaaaning seg. blä.

För säkerhets skull så är 4-åringen hemma oxå. Kollade nyss hennes feber och det var käcka 39.1 ungefär så hon har placeringen i soffan och kollar på barn-tv.

10-åringen gick till skolan idag, fast han hostar fortfarande. 3-e veckan nu. Suck! Verkar vara nått som sitter i länge, jobbigt. Minstingen har samma hosta hon oxå och jag kvackar lite då och då.

Nu känns det som det är dags för en stor kopp te med massor av honung i.

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Låter ju inget vidare så här i försommartider ... Krya på dig! Kram Ingrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback