Pluggning!

Idag är det plugga som gäller - all day long!
(iallafall till klockan 14) ;-)

Har sumpat kursen tillräckligt länge nu så idag är det dags att ta det lite mer på allvar. Lektionerna har jag kollat lite på men inte alls gjort övningarna osv som föreslås. Dom är visserligen frivilliga, men jag gissar att det finns en viss poäng i att göra dom för att utvecklas i det här. Så nu ska jag ta och göra en liten lista på övningarna och sen bege mig ut och öva! (fota) :-)

Passar jag riktigt bra en "sommar"-dag som denna. Höll nästan på att tro att nån skämtade aprillo med mig när jag kollade på termometern när jag kom upp i morse. PLUS 9,4 grader stod den på. Allvarligt. I November!??? Lite senare när jag kollade stod det 9,9 grader och då röck jag fram kameran så det finns faktiskt på pränt oxå. Börjar blåsa lite ute, men det är iallafall varma vindar än så länge kändes det som så det går nog bra. Det ska få bli aaaaningens ljusare ute och sen ska jag ta och ge mig ut till riksvägen för min första uppgift är att fota "panorering".

Kan ju säga att om jag ska vänta på bilar här där jag bor för att öva panorering, då får jag stå hela dagen innan jag fått ihop en handfull... typ....  nä, riksvägen låter som ett snabbare alternativ. :-) Man kan ju panorera annat oxå, men just nu är det väl absolut enklast att ta sig an bilarna. Dom är lätthittade.

Kanske återkommer med lite bildbevis om min dag blivit lyckad.

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Hihi, jag kan se dig stående vid gaveln av ladan och vänta ...och vänta...och oj, där kom en bil! ;-)

Postat av: Ingrid - Inola

Här får du en varm kram i novembermörkret. Vi har regn, rusk och eländigt höstväder, men det blir ljusare tider till helgen när adventsljusstakarna kommer fram.

2009-11-23 @ 23:35:17
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback