Frostskador.

Jag som hade tänkt gå IN och värma mig efter att ha suttit och jobbat som en liten gnu ute i en halvkall ladugård...

....skulle inte tro att det blev så....

Möts av en ganska frostig luft i  köket eftersom det som sagt inte är speciellt varmt ute och det springs rätt friskt i dörren av hantverkarna. HM!

Tur lunchen är varm iallafall. Överväger att dricka Te oxå för ännu mer värme.

Lär få elda järnet ikväll.

Sådär ja... snart uppvärmd. GAAAAH
Först av maten och sen av att härligt telefonsamtal från en säljare på Tele2 som inte begrep vad NEJ TACK betyder. Till slut fick jag helt enkelt lov att fimpa honom med ett vänligt men bestämt *nu vill jag fortsätta äta min lunch medans den är varm - tack och adjö!*  Suck, att det ska vara så svårt för vissa....


Kommentarer
Postat av: Cicci/Trollmor

Jag var tvungen att slänga på luren medans han fortfarande pratade, efter att jag sagt "nej tack" vänligt men bestämt tre ggr! Huvvaligen! Vad vinner Tele2 på detta mån tro!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback