Dags för paus!

Nu är jag trött, hungrig och kissnödig. ;-DD

Har suttit i 3 timmar med min examinationsuppgift till PhotoShop-kursen och precis lämnat in den. GAAAH vad nervöst. Tycker sånt här är vidrigt.... en fasa innan man får tillbaka ett omdöme, betyg eller vad det nu må vara.

Så här ser bilderna ut som jag lämnat ifrån mig. Översta bilden visar "före" och nedre "efter".








Mitt påstående till bilderna som skall sammanföra dom är:

* Det var bättre förr *

Så, nu är det gjort och jag tänker styra kosan över till Foto-kursen. Ville göra klart den ena innan den andra påbörjades... man känner ju sina löss menar jag. ;-D


Kommentarer
Postat av: Milo

Om inte annat så var det SNYGGARE förr... =) Utan hippa coola skrikiga färger och neon å skit... s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback