Det är ju det jag säger!

Det är fredag (nästan) hela tiden! ;-)

OK, jag klagar inte precis, det är mer ett konstaterande. Ett trevligt sådant. Solen har gått upp och lyst mig i ansiktet när jag åt frukost och nu har den bäddats in i några tunna slöjor av moln lite längre upp.

Idag har jag en tid bokad vid 9.30 så jag åker om lite mindre än en timme. Kanske, kanske är jag tuff nog att hala upp kameran och dokumentera händelsen.... kanske inte. Vi får se. OM jag gör det så kommer ni säkert få en liten kik på vad det är jag varit ute på. :-)

Det är ju trots allt fredag = min dag att ägna åt studier (läs: fotorelaterade sådana) och eftersom jag "råkade" studera redan i måndags kväll så borde jag ta chansen att fotografera lite idag istället. Kan ju alltid skylla på det ifall jag fegar ur... kan ju säga "jag har ett projekt på gång" som måste dokumenteras... sure! Så försöker jag peppa mig själv. Skyller man på nått så är det inte lika farligt - visst? :-)


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Säkrast för dej att du verkligen HAR fotograferat var du nu var nånstans! Blir ju så nyfiken!!! :-D



Har slängt in en hel drös med bilder på Flickr nu. Nästa steg blir väl att börja kika runt bland grupper, och kanske "joina" nån... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback