Nu borde jag sova!

Är lätt trött (eller rätt mycket trött egentligen).

Men jag ville bara visa ett av alla dom kort jag fotade uppe vid Styggforsen idag. Det här blev jag riktigt nöjd med.

Finns lite fler på flickr. (länk i vänstermenyn)

I övrigt var det en ganska "suddig" dag eftersom det är lite halvtaskigt ljus där uppe (mkt skog) och jag och nya kameran är väl kanske inte tjenis och bundis ännu precis... *suck*  Tar ju lite tid att lära sig var knapparna sitter nu. (för inte katten ska man väl inbilla sig att en tillverkare sätter knapparna på *samma* ställe på alla modeller... näe, sååå enkelt ska det ju inte vara! DAH)

Men men, det var skoj iallafall och lärorikt. (det man fotade alltså... att grilla korv, käka och se när ungarna busade för fulla muggar vet jag inte om jag lärde mig så mkt mer av... hihi)

NU ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: lenislenis

Mkt snyggt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback