Pysseltarmen vrider sig

Nu börjar det på allvar dra lite i pysseltarmen faktiskt.

Visst har jag varit pysselsugen förut, men det har inte riktigt övervägt jobbet med att slå sig fram till pysselhörnan bland allt som växt upp där. Men nu kanske. Undra om jag inte ska ta och planera in lite pysseltid i helgen kanske. Verkar rätt vettigt. Kändes ganska dött att sitta och slösurfa här vid datorn igår kväll för att jag inte hade nått annat att göra. Kunde liksom ha pysslat i flera timmar... men det gjorde jag inte. *suck på mig själv*

Mja, helt omöjligt är det ju inte känner jag.

I morgon lär det bli lite hästmotionering på förmiddagen och sedan skall jag ut och fota efter lunch. Det är en westerntävling uppe i Rättvik så jag hänger på en annan i fotoklubben som skulle dit. Tänkte vi kunde ha lite utbyte där. Han får lära mig lite tips och trix med nya kameran (han köra med samma modell) och jag kan lära honom lite mer om från vilken sida hästarna är vackrast. (typ) Man måste vara smart här i världen. ;-D

Oj, jistanes... det är ju FREDAG - hörde ni? FREEEEEEDAAAAAG idag! ;-DDD
Fast idag har jag jobbat järnet, inget pluggandes idag.
Photo Shop kursen är ju avklarad och Kamera kursen börjar inte förrän den 21a har jag för mig. Så nu blir det två fredagar utan plugg. Fast jag har bestämt mig för att ta en promenad med kameran istället dessa fredagar och det har jag faktiskt gjort idag! Gick en sväng nere på Sjöbotten och fotade lite torra tistlar, nyfikna fårskallar och lurviga hästar. ;-) Sätter mig nog ikväll och laddar in dom i datorn misstänker jag. Eller föresten, kanske ska jag pyssla... fniss... vi får se!

Kommentarer
Postat av: Hönan/Anna-Lena

Karro kommer hit och pysslar på söndag;-) Så att du vet, går nog att klämma ner nån mer vid bordet:-)

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback