Snillen spekulerar...

Sonen och kusinen (i samma ålder) sitter i vardagsrummet och snackar. Jag sitter vid köksbordet och hör en del kan man ju säga... ;-)

Det spekuleras villt och häftigt om "tänk om vi vore siamesiska tvillingar"... "OCH kusiner på samma gång".. häftigt... ''fast vi är inte ett dugg lika".... "men det spelar ingen roll"....   (???)

Ehhrr... tja, känns som att jag som mamma skulle ev. ha märkt av vissa detaljer om det vore sant liksom... ;-)

Diskussionen fortsätter och det önskas att det hoppar fram en storebror till båda - "guuuud vad häftigt liksom... "... "och så står han bara där"....

Hmmm, mja, vänta nu, känns som att jag kanske skulle haft ett finger med i spelet där oxå i så fall... eventuellt.

Lite halvskoj att sitta här och låta öronen fladdra. Det verkar vara mycket funderingar i huvudet på 11-åringar! ;-) Verkar vara genomgående att önska sig en "storebror"... fniss... vet att jag oxå önskade mig det när jag var i den åldern typ. Inte helt lätt att fixa dock. ;-)


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Välkommen till Göteborg! Kör försiktigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback