Tjohej vad jag gillar byggjobbare...

... eller kanske inte alls.... (?)

Enligt överenskommelse så skulle dom RINGA (nån som vet vad det betyder?) innan dom kom. Det fungerade ju tydligen inte. Tror dom kör med tankeöverföring på sin firma eller nått kanske. Telefon har iallafall inte fungerat.

Och sen är det väl heeeeelt UNDERBART att ha byggjobbare som springer ut och in lite lagom långsamt och inte orkar dra dörren med sig i varje vända. *daaah* Det är ju inte så att vi har tropisk värme här just nu tyvärr, snarare lagom iskalla höstvindar. Då är dörrar ett bra påfund tycker jag - så länge dom är STÄNGDA!!! *mutter*

Tror redan jag börjar gilla det här. (eller som sagt - inte alls....)

Fast det är ju ett steg närmare ett badrum iallafall... alltid nått.


Kommentarer
Postat av: Scraphorse - Åsa

... men du får ett fint badrum iaf... ;0)



Alternativet är ju att göra det själv, precis som vi gör... och det har en tendens att ta aldeles för lång tid! Så just nu skulle jag byta, vilken dag i veckan som helst! :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback