Tjohej!

Fick idag svar på min examensinlämning på Photo Shop kursen och jag är godkänd! ;-D  Härligt - då är alla moment avklarade på kursen och jag har gjort mina första 7,5 högskolepoäng någonsin. Känns riktigt bra och planen är ju att klara av 7,5 poäng till nu under hösten.

Idag ringde föresten hantverkarna och sa att dom har fått nån öppning på jobb (rättare sagt dom hade kört fast någon annan stans - fniss) och kan börja med vårt badrum redan DENNA vecka!!!  Häääärliga tider. Hoppas att det går hyfsat snabbt och smidigt bara, det där med att ha hantverkare i huset är ju inte alltid helt skoj har man ju hört.

Kanske ska börja dokumentärfota dom lite... antingen kommer dom sky mig som pesten och jobba snabbt som attan för att komma härifrån, eller så blir det ett jäkla modellandes. ;-DD


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Grattis till 7,5 högskolepoäng att tillföra meritlistan! :-) Har den nya kursen startat än???



Låter verkligen som på tiden att "dina" hantverkare kommer! Och jaga dem med kameran, bara - det är nog mer sannolikt iallafall att de rappar på lite extra än börjar kråma sej framför linsen! ;-) (Men alldeles säker kan man väl i och för sej inte vara - men då får de väl kvitta jobbet mot varsin tjusig porträttserie!? :-D).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback